heartbeat

luni, 31 ianuarie 2011
 As the tears are falling down
 My soul is slowly leaving me
 You're everything that counts for me, everything will ever count.
 And when I see your lovely face
 You suck the life right out of me.
 You walk away and let me think
of you There's nothing I could see.
 It's like I'm drowning, I try
to scream but you won't hear me cry.
 And all my wishes thrown away
 I'm just hoping you will stay
one day.

9 comentarii:

D. spunea...

E genial :)

Keep working, Rosa!

Unknown spunea...

Foarte emotională si puternica!
bine ai revenit!

Roxana spunea...

multumesc!

Cati. spunea...

lalala:3
Super!Versurile sunt asa frumoase<3
Welcome baack
:D

Cati. spunea...

Well,nu e chiar roscat,e ceva un brunet cu tente de roscat,daca exista asa ceva.Mai bine nu stiu sa descriu :))
Care mai e viata taa?
:D

Portal de Informatii spunea...

salut ! crezi ca esti interesat/a sa faci link exchange cu portalul meu de informatii online (http://www.portalio.ro) ( vizitatori unici intre 2000 si 5000 pe zi in ultima perioada ) ? daca da, te rog sa pui linkul meu la tine in site cu denumirea (Portal de Informatii Online ) si sa imi dai un mail ca sa te pun si eu la mine: portalio@yahoo.com. multumesc frumos

Unknown spunea...

heeey :D
ce mai faci, cand mai scrii ceva?:D

Mihaela spunea...

Foarte frumos!

Masaj erotic Satu Mare spunea...

ai scris niste versuri foarte frumoase. esti foarte talentata. felicitari

Trimiteți un comentariu